perjantai 10. lokakuuta 2014

Liian hyvää ollakseen totta, Maca


Syytä tutkia hieman tarkemmin, Maca



Asun Andien vuoreilla, todella korkealla. Ilmasto-olosuhteet eivät ole kaikkein suotuisimmat, mutta ehkä juuri siksi olen mitä olen. Andeilla, jotka muuten löytyvät Perusta on armoton auringon paahde tai toisinaan repivä viima ja kylmyys. Olen siis tottunut selviytymään äärimmäisissä olosuhteissa ja muutoksista, jotka voivat olla todella rajuja. Selviän ihan itse, en tarvitse avukseni hyönteis- tai tuholaismyrkkyjä.

Olen selvinnyt ja tulen selviämään äärimmäisyyksistä ja nykyään minua kutsutaankin adaptogeeniksi, koska voin auttaa sinuakin, nykyihminen selviytymään. Olen kuullut, että teillä nykyihmisillä on haasteena jatkuva stressi ja pakko pystyä mukautumaan jatkuvasti uudistuksiin ja muutoksiin. Teidän kokemastanne stressistä en tiedä, mutta muutoksista olen aina selvinnyt. Tärkeää on homeostaasin säilyttäminen. Tarkoitan siis tasapainoa, joka käsittää laajasti eri kehon toimintoja. Adaptogeeninä pystyn sinua auttamaan hermostollisen, immuunipuolustuksen ja umpieritysjärjestelmäsi tasapainon säilyttämisessä haastavissakin olosuhteissa.



Mietipä tätä: enemmän energiaa, parempi kestävyys, parempi stressin sietokyky ja kaupan päälle vielä selkeämpi ajatusjuoksu. Ja miltä kuulostaisi positiivisempi elämänasenne. Tätä kaikkea minä, Maca olen ja tarjoan sinullekin.



Elämässä hyvänä ohjeena on: TEE ILOLLA KAIKKI  MITÄ TEET!


Macasta voisi hyvinkin olla apua elämän ilon ja tasapainon säilyttämisessä. Ainakin voisi varmaan kokeilla, mitä Macalla olisi tarjottavana.


Macasta mieleeni jäi mielenkiintoinen "väite" tai toteamus, että siitä voisi olla apua kissa- ja koira-allergiaan. Tähän asiaan palaan varmaan vielä, kuten taatusti muihinkin Macaan liittyviin asioihin.


Kuten aina asioidessasi iHerbissä voit käyttää ja toivottavasti käytätkin koodia HUH943.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti