tiistai 25. lokakuuta 2016

Kaikki kohdallaan, astaksantiini



Ei ihme, että tätä pidetään ihmeenä!





Heppahulluudessa on kyse elämän tyhjyydestä sekä halusta palata luontoon ja juurilleen. Mistä sitten on kyse terpeeneihin kuuluvan ksantofylli-karotenoidin, astaksantiinin käytössä?


Astaksantiini on ihme! 
"Mieheni oli todella skeptinen kaikista lisäravinnejutskistani. Käytettyään tätä tuotetta nivelkipuun ottaa hän kyselemättä kaikkia tuotteita, joita tilaan. Hän tunsi olonsa paremmaksi muutamassa päivässä. Hän oli niin innoissaan, se oli kuin ihme."

"Olen niin iloinen löydettyäni astaksantiinin. Se on poistanut rannekanavaoireyhtymän oireita käsissäni sekä jäykkyyttä muissa nivelissä. Se on myös huomattavasti auttanut masennuksessa, josta olen kärsinyt vuosia."

"Käytin astaksantiinia jännetulehduskipuun ja yleisiin vanhaksi tulemisesta johtuviin lihas- ja nivelkipuihin. Luontaishoitajani antoi sen minulle antioksidanttina. Minulla oli paljon vapaita radikaaleja paljosta roskaruoan ja lihan syömisestä. En huomannut eroa todella ennen kuin astaksantiini loppui ja kaikki tuskani tulivat hitaasti takaisin, myös jännetulehdukseni! Olin aika hämmästynyt. Nyt olen taas käyttänyt astaksantiinia ja olen ketterämpi, ja minulla on vähemmän kipua."

"Astaksantiini on anti-inflammatorinen kaikkien muiden etujensa lisäksi. Minulla oli tulehtunut kiertäjäkalvosin, joka vuoden esti minua suorittamasta monia liikkeitä salilla. Aloin ottaa astaksantiinia, ja kuukauden kuluessa tajusin, ettei minulla ollut enää kipua olkapäässäni. Siitä on 2 vuotta ja olen edelleen ilman kipua. Aion jatkossakin käyttää astaksantiinia. Jos minun pitäisi valita vain yksi lisäravinne, se olisi astaksantiini."

"Astaksantiini suojaa ihoani Thaimaan aurinkolta. 4 mg aamulla enkä pala enää koskaan. Olen käyttänyt Now Foods -merkkiä nyt muutaman vuoden eikä se ikinä petä minua." 

"Annoin tätä 81-vuotiaalle äidilleni (2 per päivä), koska hän oli valittanut kipua lonkassaan, joka herätti hänet lähes joka yö. Noin kuukauden käytön jälkeen kipu hävisi eikä ole koskaan tullut takaisin. Siitä on noin 1 vuosi, kun hän alkoi ottaa astaksantiinia. Hän kertoi myös kolesterolin alentuneen ja silmien näkökyvyn parantuneen. Äitini on yleensä skeptikko, mutta hän on täysin myyty tälle tuotteelle. Äidilläni ei ole mitään lääkitystä ja hän käyttää vain monivitamiinia astaksantiinin lisäksi."


Kehut tuovat hommaan iloa ja rohkeutta. Useimmilla suomalaisilla on ihan riittävästi itse-epäilyjä omasta takaa.



Astaksantiini on luonnon tehokkaimpia antioksidantteja. Sen terveyttä edistävät vaikutukset selittyvät kykyyn toimia solukalvolla ja suojella soluja. Astaksantiinilla on ainutlaatuinen molekyylirakenne ja sen ansiosta astaksantiini pystyy läpäisemään solukalvon sekä asettumaan lipidikerrosten väliin suojaamaan solua sekä sisäpuolelta että ulkoa.


REILU ASTAKSANTIINI AUTTAA JA ASIAKAS TYKKÄÄ
  • Voimakkaita tulehdusta vähentäviä ominaisuuksia
  • Ehkäisee DNA-vaurioita
  • Parantaa auringonsietokykyä ja vähentää riskiä palaa auringossa kunhan tankkaat astaksantiinia 20 päivää etukäteen
  • Edesauttaa suoliston hyvinvointia, ylävatsakivun ja närästyksen potentiaalinen parantaja
  • Edistää immuunijärjestelmän normaalia toimintaa
  • Voimakas vapaiden radikaalien neutralisoija
  • Suojaa sydän- ja verisuonitauteja vastaan
  • Vähentää silmien väsymistä
  • Ylläpitää joustavaa ja nuorekasta ihoa ja voi tuoda apua monenlaisiin iho-ongelmiin, kuten akneen
  • Nopeuttaa palautumista fyysisestä rasituksesta
  • Hyvä lisäravinne kaihiin ja silmänpohjan rappeumaan 
  • Osteoporoosiin loistava 
  • Parantaa energiatasoa ja mielen kirkkautta

Astaksantiinin vaikutukset alkavat tuntua yleensä noin 2-4 viikon käytön jälkeen. Alussa kannattaa ottaa reilua annosta, esim. 16 mg päivässä. Astaksantiini tulee ottaa rasvaa sisältävän aterian yhteydessä imeytyäkseen kunnolla. Raskaana olevien, imettävien ja erinäisillä lääkityksillä olevien tulee konsultoida lääkärinsä kanssa voivatko käyttää astaksantiinia.

Hyvä työyhteisö on kuin turvavyöhyke, johon voi nojata. Astaksantiini taas on monipuolisuudessaan ja tehokkuudessaan vertaansa vailla oleva ravintolisä. Kerrankin jossain asiassa teot ovat suuremmat kuin puheet. Astaksantiini voisi hyvin pitää suurempaa ääntä itsestään.



"Astaksantiini on ylivoimaisesti paras lisäravinne mitä olen koskaan löytänyt, mikään ei pärjää tälle."


#1 asia kauniille iholle, ehdottomasti. Aknesta ja finneistä kärsivät saattavat nähdä parempia tuloksia kuin lääkkeistä.

Astaksantiini nostaa veren HDL-kolesterolipitoisuutta, eli nostaa hyvää kolesterolia, joka on yksi tärkeimmistä avaimista pitkäikäisyyteen ja kestävään terveyteen - sydäntautien estämisen muodossa.

Paras silmien suojelija, suojelee silmiä myös UV-säteilyltä. Tietokoneruudun edessä työskentelevien pelastus.

Astaksantiinin hyödyt ovat huomattavat erityisesti ihon kauneuteen ja urheilulliseen kestävyyteen.


Tajusin, että jos oikeasti haluan, että syntyy jotain hyvää, pitää vain luottaa ja päästää irti. Yksi elämän parhaita ja kipeitä puolia on, että joutuu ja saa luoda nahkansa uudelleen. Pitää olla rohkeutta tehdä uudistuksia.


Now-Foods-Astaxanthin-4-mg-60-Veggie-Softgels

Voit ostaa tuotteen myös Suomesta, tästä. 




Lähteet:
Menaiset nro 42, 20.10.2016

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti